Üld- ja ostutingimused

STUDIO49.EE VEEBIPOE ÜLD- JA OSTUTINGIMUSED

Veebipoe studio49.ee omanik on Concerto Grosso OÜ (registrikood 10493446) asukohaga Tatari 13, 10116 Tallinn, Eesti.

1. Üld- ja ostutingimuste kehtivus
1) Üld- ja ostutingimused kehtivad studio49.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Concerto Grosso OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad Võlaõigusseadus, Tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
3) Veebipood jätab endale õiguse teha üld- ja ostutingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.studio49.ee.

2. Hinnainfo
1) Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja teave kauba kohta on märgitud vahetult toodete juurde.
2) Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
3) Ostudele, mille kogusumma ilma kohaletoimetamise tasuta jääb alla 500 euro, lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile (Omniva pakiautomaat 3 eurot, kullerteenus Eesti piires 10 eurot, kullerteenus väljaspool Eestit 20 eurot).
4) Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Tarbija asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Tarbijale tellimuse vormistamisel.
5) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (juriidilistel isikutel 21 päeva pärast tellimuse vormistamist).
6) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
7) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.studio49.ee.

3. Tellimuse vormistamine (ostuprotsessi detailsem kirjeldus asub siin - Kuidas osta?)
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ.
3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, nõustuge tingimustega, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile teave sooritatud tellimuse kohta (tellimuse number, tellija nimi, tellimuse sooritamise kuupäev ja tasumisele kuuluv summa). Samal lehel on võimalik tasuda tellimuse summa pangalingi (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank, Pocopay) või juriidilistel isikutel pangaülekande kaudu euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiab pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud tellimuse infost ning e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnitusest.
4) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel hiljem kui kell 14:00, käsitletakse seda järgneval esmaspäeval. Sama kehtib ka tarnevaliku „tulen kaubale ise järeleˮ puhul.
6) Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või mõnel muul põhjusel, teavitatakse sellest Tarbijat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipoe poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Veebipoele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 21 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest (kehtib juriidiliste isikute tellimustele).
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
3) Kauba saatmiskulud kannab Tarbija ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4) Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul Tarbija määratud sihtpunkti 14-30 kalendripäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 20-35 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Erandina toimetatakse "Kohe olemas" tooted Eesti-siseselt kohale 1-3 tööpäeva jooksul, väljaspool Eestit 4-7 tööpäeva jooksul.
5) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
6) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
7) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Taganemisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud Veebipoe kodulehel. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
2) 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
3) Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4) Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus (lae alla .pdf formaadis) ning saata see e-posti aadressile studio49[ät]concertogrosso.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
6) Kauba tagastamise kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule.
7) Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
8) Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud.
9) Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
10) Kui Tarbija on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
11) Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Tarbijalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Vääramatu jõud
1) Veebipood ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile studio49[ät]concertogrosso.ee või helistades telefonil +372 58 666 848 ning esitades koos kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpse kirjeldusega ka tellimuse kinnitus, mille alusel kauba eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb koheselt lõpetada kauba kasutamine.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipoodja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Veebipood.
5) Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Tarbijale.
6) Veebipood studio49.ee ei vastuta Tarbija süül kaubale tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
7) Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Tarbijale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
8) Veebipood vastab Tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

9. Isikuandmete töötlemine
1) Veebipood kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Tarbijale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
2) Ostude eest tasumisel tagab krüpteeritud andmeside pankadega Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja Veebipoel puudub neile ligipääs.
3) Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
4) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
5) Veebipood saadab Tarbijale uudiskirju ning pakkumisi Tarbija e-posti aadressile ainult juhul, kui Tarbija on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel studio49.ee oma e-posti aadressi ning andnud oma nõusoleku otsepostituse teadete saamiseks.
6) Tarbijal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Veebipoele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

10. Vaidluste lahendamine
1) Kui Tarbijal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile studio49[ät]concertogrosso.ee või helistada telefonil +372 58 666 848.
2) Kui Tarbija ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tarbijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tarbija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
3) Tarbija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

ETTEVÕTTE ANDMED
Concerto Grosso OÜ
Reg. nr: 10493446
Aadress: Tatari 13, 10116 Tallinn
Telefon: +372 58 666 848 (E-R 10-17)
E-post: studio49[ät]concertogrosso.ee
KMKR: EE100521997
Arvelduskonto (IBAN): EE821010220256907222 (SEB)
SWIFT: EEUHEE2X

Uuendatud 03.12.2016